ہارنر کی کھوکھلی گنگناہٹ
- Advertisement -
ایسا لگتا ہے کہ ریڈ بُل حادثے کو ایک الگ تھلگ واقعہ ماننے کو تیار نہیں اور آگے بڑھنے کو تیار نہیں۔
- Advertisement -
گزشتہ اتوار کو، مرسڈیز کے ڈرائیور لیوس ہیملٹن اور ریڈ بل ریسنگ کے میکس ورسٹاپن ایک بہت ہی دلچسپ F1 ویک اینڈ میں سلورسٹون سرکٹ پر گر کر تباہ ہو گئے۔ برٹش گراں پری کے لیے ایک شدید لڑائی کے درمیان، ہیملٹن اور ورسٹاپن پہلی گود میں ٹائروں سے ٹکرا گئے اور ریڈ بل کار کو کریش بیریئر میں بھیج دیا جس سے 51G اثر پیدا ہوا۔ ریس کو سرخ جھنڈا لگا ہوا تھا اور بظاہر حیرت زدہ ورسٹاپن کو احتیاطی جانچ کے لیے قریبی اسپتال لے جایا گیا تھا۔ ہیملٹن کو اسٹیورڈز کی طرف سے 10 سیکنڈ کا جرمانہ دیا گیا، جو کہ دوسرا سب سے ہلکا جرمانہ تھا، جو اس نے اپنے پہلے پٹ اسٹاپ پر لیا۔ ہیملٹن نے کئی بار دعویٰ کیا، واقعہ کے دوران اور بعد میں کہ وہ ورسٹاپن کے ساتھ تھا، جو واضح طور پر اس سے آگے تھا۔ کرسچن ہارنر، ریڈ بل ٹیم کے پرنسپل، فاسٹ کوپسی کارنر پر ہیملٹن کی حرکتوں سے بظاہر ناخوش تھے، جس نے ورسٹاپن کو اس حادثے سے ‘بڑا صدمہ’ چھوڑ دیا۔ ہارنر نے اسے ہیملٹن کے لیے ‘خالی فتح’ کا نام دیا۔ اس میں شامل دو ڈرائیور اس جنگ میں تھوڑا بہت ایڈرینالائن ایندھن سے بھرے دکھائی دیے جو ایک بدقسمت حادثے میں ختم ہوا جسے بہت سے پنڈتوں اور شائقین نے ریسنگ کے واقعے کا نام دیا۔
ریڈ بل، خاص طور پر ہارنر، حادثے کو ایک الگ تھلگ واقعہ کے طور پر سمجھنے کے لیے تیار نہیں اور آگے بڑھنے کے لیے تیار نہیں۔ جب سے دائیں طرف کا درمیانی ٹائر Copse کارنر پر ریڈ بل کے کنارے سے اڑ گیا، ہارنر توجہ کا مرکز رہا ہے کیونکہ اس نے شکایت کی ہے، تنقید کی ہے، انوینڈو پھینکا ہے اور کچھ غلط ریمارکس جو مرسڈیز کے باس ٹوٹو وولف نے کہا ہے کہ وہ نامناسب تھے۔ کے لئے اور بہت ذاتی.
ایسا لگتا ہے کہ ورسٹاپن نے ایک سچے کھلاڑی کی طرح ٹھوڑی پر حصہ لیا جب دن کا اختتام سازگار نتیجہ کے ساتھ نہیں ہوا۔ دریں اثنا، ایسا لگتا ہے کہ ریڈ بُل باس واقعہ کے کئی دن بعد بھی اس واقعے کے بارے میں سوچ رہا ہے۔
"اگر میکس نے کوپس کے ذریعے کامیابی حاصل کی ہوتی تو مجھے نہیں لگتا کہ ہیملٹن نے اسے اس دوپہر کو دوبارہ دیکھا ہوتا جیسا کہ اس نے ایک دن پہلے سپرنٹ میں سیکھا تھا۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ کتنا تجربہ کار یا باصلاحیت ہے، تمام ڈرائیوروں کو بعض اوقات بڑھتے ہوئے دباؤ کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور یہ چیمپئن شپ میں ہیملٹن کے لیے انتہائی دباؤ کا لمحہ ہے، شکار کی بجائے شکاری ہونے کے ناطے، اور اس کے گھریلو ہجوم کے سامنے جس نے اسے ایک دن پہلے شکست دی تھی۔ ایک ایسے ٹریک پر جو ہمیشہ مرسڈیز کا گڑھ رہے گا۔ ہم سب جانتے ہیں کہ یہ صورت حال ایک مختلف ڈرائیونگ سٹائل لے سکتی ہے اور یہ عالمی چیمپئن کی خصوصیت نہیں ہے، لیکن اس وقت ہم ایک بڑھتا ہوا خطرہ دیکھ رہے ہیں،” ہورنر نے اپنے کالم میں لکھا، جو ریڈ بل نے پانچ دن شائع کیا تھا۔ واقعہ کے بعد.
ریڈ بل نے تقریباً 1.8 ملین ڈالر کے نقصان کا تخمینہ لگایا ہے، جو ان کے خیال میں اس لاگت کے محدود دور میں انہیں سخت نقصان پہنچے گا۔ اسٹیورڈز کی طرف سے ہیملٹن کو دیے گئے 10 سیکنڈ کے جرمانے کے بارے میں، ہورنر نے سوچا کہ وولف نے حادثے کے بارے میں کچھ تفصیلات ریس ڈائریکٹر مائیکل ماسی کو بھیج کر ‘جیوری کو لابی’ کرنے کی کوشش کی تھی جب کہ اس واقعے کی تحقیقات جاری تھیں۔
ہارنر نے لکھا، "یہ سن کر کہ ٹوٹو ویٹروں سے لابنگ کر رہا ہے، میں ان کے پاس گیا اور کہا کہ ہم دونوں کو وہاں نہیں ہونا چاہیے۔” ریڈ بل اب بھی سزا کی نرمی کو دیکھ رہے ہیں اور اپیل کے لیے اپنے اختیارات پر غور کرتے ہوئے دستیاب ڈیٹا کا جائزہ لے رہے ہیں۔
پہلی گود میں ہیملٹن کے حملے نے ریڈ بل کے سرکردہ ڈرائیور کو الجھن میں ڈال دیا جس نے قریب آنے والی مرسڈیز پر ٹریک کو تنگ کرنے کا فیصلہ کیا جس کے نتیجے میں ڈچ مین اور اس کی ٹیم کے لیے ایک ناپسندیدہ صورتحال پیدا ہوئی۔ یہ سب کچھ ہوتا ہے؛ یہ فارمولہ 1 میں اپنی نوعیت کا پہلا حادثہ نہیں تھا اور کھیل کی مسابقتی نوعیت کے پیش نظر یہ یقینی طور پر آخری بھی نہیں تھا۔ ریڈ بل کو اپنی ٹیم اور اپنے ڈرائیوروں کے ساتھ اس سیزن میں دستیاب باقی ریسوں اور پوائنٹس کا انتظار کرنا چاہیے، جو اب بھی دونوں ٹیبلز میں آگے ہیں۔
- Advertisement -