- Advertisement -
چیف ایگزیکٹو ایلون مسک نے جمعہ کو کہا کہ ٹویٹر اشتہارات سے حاصل ہونے والی آمدنی کو اپنے کچھ مواد تخلیق کاروں کے ساتھ بانٹنا شروع کر دے گا۔
جمعہ سے، تخلیق کار کے جوابی دھاگوں پر دکھائے جانے والے اشتہارات سے حاصل ہونے والی آمدنی کا اشتراک کیا جائے گا۔ مسک نے کہا کہ صارفین کو بلیو تصدیق شدہ گاہک ہونا چاہیے۔
آج سے، ٹویٹر ان اشتہارات کے لیے تخلیق کاروں کے ساتھ اشتہارات کی آمدنی کا اشتراک کرے گا جو ان کے جوابی دھاگوں میں ظاہر ہوتے ہیں۔
— ایلون مسک (@elonmusk) 3 فروری 2023
تاہم، مسک نے اس بارے میں تفصیلات فراہم نہیں کیں کہ محصول کا کون سا حصہ صارفین کے ساتھ شیئر کیا جائے گا۔
ٹویٹر نے مشتہرین کو مشتہر کے مواد کے اعتدال کے اصولوں کے بارے میں خدشات کے درمیان بھاگتے دیکھا ہے، جس سے اس کی آمدنی متاثر ہوئی ہے۔
کمپنی کو سنبھالنے کے چند دن بعد، مسک نے کہا کہ ٹویٹر نے آمدنی میں "بڑے پیمانے پر” کمی دیکھی ہے اور مشتہرین کو نچوڑنے کے لئے کارکن گروپوں کو ذمہ دار ٹھہرایا ہے۔
ٹویٹر کے سی ای او کے طور پر، مسک نے لاگت کو کم کرنے اور ٹویٹر بلیو سبسکرپشن سروس کے لیے نئے منصوبے متعارف کرانے پر توجہ مرکوز کی ہے، جو ایک مطلوبہ "تصدیق شدہ” بیج پیش کرتا ہے۔
علیحدہ طور پر، مسک نے جمعہ کو کہا کہ بلیو ویریفائیڈ کی میراث چند مہینوں میں منسوخ کر دی جائے گی کیونکہ یہ "بہت ٹوٹا ہوا” تھا۔
بلیو ویریفائیڈ کی ٹویٹر میراث بدقسمتی سے بہت ٹوٹ چکی ہے، اس لیے چند مہینوں میں ڈوب جائے گی۔
— ایلون مسک (@elonmusk) 3 فروری 2023
- Advertisement -
- Advertisement -