ٹیکنالوجی ، کاروباری اور سٹارٹ اپ خبریں

فراری پر سورج "دوبارہ” چمکتا ہے۔

12

- Advertisement -

پچھلے سال ایک خوفناک سیزن کے ساتھ – تھیلے میں 16 فارمولا 1 کنسٹرکٹرز کی چیمپئن شپ کے ساتھ ٹیم – Scuderia Ferrari اس سیزن میں واپس آ گئی ہے۔ 2020 میں، فراری نے کنسٹرکٹرز کی چیمپیئن شپ ٹیبل میں چھٹے نمبر پر رہی جس نے بہت سی مڈ ٹیبل ٹیموں جیسے کہ میک لارن، رینالٹ اور یہاں تک کہ ریسنگ پوائنٹ کو انمول جگہ دی۔ سال بھر خراب فارم کے ساتھ، لوگوں نے کم از کم مستقبل قریب میں، فیراری کے ٹیبل کے اوپری نصف پر واپس آنے کے امکان کو کم کرنا شروع کر دیا ہے۔ ٹیم ڈرائیورز، انتظامیہ، تکنیکی صلاحیت اور سب سے بڑھ کر ٹیم کے پرنسپل، Mattia Binotto کو سال بھر میں گرتی ہوئی کارکردگی اور نتائج کی کمی کا ذمہ دار ٹھہرایا گیا۔

کیا بنوٹو اس کام کے لیے صحیح آدمی ہے؟ – وہ سوال جو پچھلے سال فیراری سے متعلق تمام مباحثوں میں سب سے آگے رہا۔ واضح کار کے مسائل، ناراض ڈرائیوروں اور ناراض مداحوں کے ساتھ، گزشتہ سال بنوٹو کے لیے دباؤ شدید تھا۔ غیر یقینی طور پر خراب کارکردگی کا تعلق انجن کی طاقت میں کمی سے تھا کیونکہ اس کی درستگی پر تشویش کے بعد تحقیقات اور بعد ازاں فیڈریشن انٹرنیشنل ڈی ایل آٹوموبائل (ایف آئی اے) کی جانب سے قواعد کی وضاحت کی گئی تھی۔

خوش قسمتی سے، پرنسنگ ہارس کے لیے اس سال چیزیں زیادہ خراب نہیں لگ رہی ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ فیراری SF21 اس سال ان کے لیے چال چل رہی ہے، جو ان ناقدین کو غلط ثابت کر رہی ہے جنہیں جلد از جلد دوبارہ پیدا ہونے کی امید نہیں تھی۔ ٹوکن سسٹم پر بے رحمانہ پابندیوں کو دیکھتے ہوئے، کار کی ترقی کو محدود کرتے ہوئے، فیراری کی طویل SF1000 میں بہتری قابل ستائش ہے۔ ہومولوگیشن پرزوں کی طویل فہرست میں سے چننا اور چننا تکنیکی ٹیم کے لیے آسان نہیں تھا لیکن انہوں نے کار کے پچھلے حصے پر توجہ مرکوز کرنے کا فیصلہ کیا۔ ایک ترمیم شدہ گیئر باکس اور ایڈجسٹ شدہ پیچھے کی معطلی کلید ہیں۔ گیئر باکس کیسنگ کو ایڈجسٹ کرنے کے علاوہ، ڈفیوزر کے ارد گرد ایروڈینامیکل طور پر نازک علاقے میں گہرے سائیڈ چینلز بنانے کے علاوہ، فیراری نے کچھ اور حصے تبدیل کیے جن میں ان قیمتی ٹوکنوں میں سے کسی کی قیمت نہیں آئی جیسے اپ گریڈ شدہ پاور یونٹ۔

کار اپ گریڈ کے علاوہ، فیراری میں بھی اس سال اہلکاروں میں تبدیلیاں کی گئی ہیں – نہیں، یہ بنوٹو نہیں ہے۔ پانچویں نمبر کی فراری کار میں بیٹھنے والے چار بار کے عالمی چیمپئن سیباسٹین ویٹل اب آسٹن مارٹن (جسے پہلے ریسنگ پوائنٹ کہا جاتا تھا) چلے گئے ہیں۔ ویٹل کا معاہدہ 2020 کے آخر میں ختم ہو رہا ہے اور فیراری کے لیے یہ ایک اچھا وقت ہو گا کہ وہ ایک چھوٹے ڈرائیور کی طرف رجوع کرے تاکہ وہ انتہائی باصلاحیت چارلس لیکرک کے ساتھ جوڑی بنائے، جس کی عمر صرف 23 سال ہے۔ Ferrari نے ایک قابل موافق نوجوان ڈرائیور، Carlos Sainz Jr کا انتخاب کیا، یہ اندازہ لگاتے ہوئے کہ فارمولہ 1 کس طرح نئے ضوابط اور بجٹ کی حدود کے ساتھ بدل جائے گا، جس کی توقع 2022 میں ہوگی۔

Sainz کے ساتھ اب Leclerc کے ساتھ مل کر، Ferrari کی دہائیوں میں سب سے کم عمر ٹیم ہے۔ سینز اب تک بہت ٹھوس متبادل ثابت ہوا ہے۔ وہ تیز، لچکدار ہے اور مداحوں اور یہاں تک کہ بنوٹو کے مطابق اپنے تجربے کو اچھے استعمال میں لایا ہے۔ ہنگری گراں پری (GP) میں سینز کا دور اپنے نئے ساتھی ساتھی کے ساتھ اس کے آرام کی سطح کا واضح اشارہ تھا، جہاں ہم نے اسے ریڈیو پر اپنی ٹیم کے ساتھ ریس کی حکمت عملی پر بحث کرتے اور بحث کرتے دیکھا۔ اس نے اپنی تجویز کردہ حکمت عملی کو جاری رکھا اور پہلے ہی ہنگری کے جی پی میں فیراری کے لیے دوسرا پوڈیم اسکور کر لیا۔

بنوٹو کا خیال ہے کہ "ہمارے پاس میدان میں بہترین جوڑی ہے۔

2020 کے مایوس کن سیزن کے ساتھ پہلے ہی Scuderia Ferrari کے ریرویو مرر میں، شائقین توقع کر سکتے ہیں کہ ان کی محبوب ٹیم 2021 میں ٹیبل کے اوپری حصے پر اپنی معمول کی پوزیشن پر واپس آجائے گی۔ اس سال کے موسم گرما کے وقفے میں، Ferrari تیسرے نمبر کے لیے McLaren کے ساتھ بندھے ہوئے ہیں۔ 163 پوائنٹس کے ساتھ ٹیبل کنسٹرکٹرز میں۔

- Advertisement -

- Advertisement -

- Advertisement -

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.