‘امریکی F1 نمو کے لیے کوئی چوٹی نہیں’
- Advertisement -
لندن:
MoneyGram کے چیف ایگزیکٹیو الیکس ہومز کے مطابق، امریکہ میں فارمولا ون کی بڑھتی ہوئی مقبولیت، مقبول Netflix دستاویز سیریز ‘Drive to Survive’ کے ذریعے ٹربو چارج کیا گیا ہے، جس میں ٹینک میں کافی مقدار میں ایندھن باقی ہے۔
ڈلاس میں مقیم رقم کی منتقلی اور ادائیگیوں کی کمپنی 2023 کے سیزن کا آغاز کرے گی، جس میں ریاستہائے متحدہ میں تین گرانڈ پری شامل ہیں جس میں لاس ویگاس کی پٹی پر ایک نئی نائٹ ریس بھی شامل ہے، بطور یو ایس ہاس ٹیم کے ٹائٹل اسپانسر۔
‘ڈرائیو ٹو سروائیو’ کے پانچویں سیزن کا پریمیئر 24 فروری کو ہونا ہے، بحرین کے سخیر سرکٹ میں اسٹارٹ لائٹس کے جانے سے ایک ہفتہ قبل، اس سال پردے کے پیچھے والے کیمرے دوبارہ شوٹ ہونے والے ہیں۔
"یہ (اسپانسرشپ) ہمارے لیے اس لحاظ سے بہت بڑا ہے کہ لوگ بہت مختلف طریقے سے منی گرام برانڈ کو جوڑنا شروع کر رہے ہیں،” ہومز نے منگل کو کار کی نئی لیوری کے آن لائن انکشاف سے قبل رائٹرز کو بتایا۔ "ایسا لگتا ہے کہ امریکہ میں جوش و خروش، خاص طور پر ویگاس کی آمد سے بڑھے گا۔ ذاتی طور پر میں اگلے چند سالوں کو مسلسل توسیع کے طور پر دیکھ رہا ہوں”۔
تین امریکی دوڑیں اچھی طرح سے فاصلہ رکھتی ہیں، پہلے مئی میں میامی، پھر اکتوبر میں آسٹن اور نومبر میں لاس ویگاس کے فائنل راؤنڈ کے طور پر۔
براڈکاسٹر ESPN کے مطابق، 2022 کا سیزن امریکی ٹیلی ویژن پر سب سے زیادہ دیکھا جانے والا سیزن تھا جس میں ESPN، ESPN2 اور ABC میں اوسطاً 1.21 ملین ناظرین فی ریس تھے، جو کہ 2021 کے مقابلے میں 28 فیصد اضافہ ہے۔
خواتین ناظرین کی تعداد میں 34% اضافہ ہوا اور اوسطاً 28% سامعین نے دیکھا، جب کہ بہت کم عمر کے شائقین نے بھی دیکھا۔
منی گرام کے مارکیٹنگ چیف گریگ ہال نے رائٹرز کو بتایا، "میرے کالج کی عمر کے بچے ہیں اور ان کے دوست ہیں اور وہ دوست اتوار کی صبح پارٹیاں دیکھتے ہیں۔ یہ وہ نہیں جو میں نے کالج میں کیا، یہ واقعی کچھ بھی نہیں ہے،” منی گرام کے مارکیٹنگ چیف گریگ ہال نے رائٹرز کو بتایا۔
"بہت کچھ اگر اس کی قیادت 18-25 ہجوم کی طرف سے ہو جو دیکھ رہا ہے، اور والدین دیکھنا شروع کر دیتے ہیں اور یہ واقعی ایسے لوگوں کو لایا ہے جو شاید ریسنگ کے شائقین کو اب ریسنگ کے پرستار بننے میں نہیں لاتے تھے۔
"یہ کہاں عروج پر ہے؟ مجھے نہیں معلوم۔ ہمارے پاس کئی سال کا معاہدہ ہے اور ہم یقینی طور پر اگلے کئی سالوں تک اس میں تیزی دیکھ رہے ہیں۔ ہمیں اس پر کافی اعتماد ہے، ہمیں واقعی وہاں کی رفتار پسند ہے۔”
فارمولا ون میں اس سال 2015 کے بعد پہلی بار ایک امریکی ڈرائیور بھی ہوگا جب لوگن سارجنٹ نے ولیمز کے ساتھ اپنی شروعات کی تھی، جو کہ امریکہ میں قائم نجی سرمایہ کاری فرم ڈورلٹن کیپٹل کی ملکیت ہے۔
انڈیانا میں مقیم اینڈریٹی گلوبل، جسے 1978 کے عالمی چیمپیئن ماریو آندریٹی کے بیٹے مائیکل چلاتے ہیں، جنرل موٹرز کے Cadillac برانڈ کے ساتھ شراکت میں – ایک 11 ویں ٹیم کے لیے حتمی جگہ کی تلاش میں ہے۔
ہاس واحد ٹیم نہیں ہے جس کا امریکہ میں مقیم ٹائٹل اسپانسر ہے، عالمی چیمپئن ریڈ بل نے سافٹ ویئر دیو اوریکل کے ساتھ مل کر جمعہ کو نیویارک میں اپنی 2023 مہم کا آغاز کیا۔
ایسٹن مارٹن کے پاس نیو جرسی میں ایک آئی ٹی کمپنی ہے، کاگنیزنٹ۔ ہومز نے کہا کہ MoneyGram کا عالمی کاروبار فارمولا ون کو ایک نوجوان، ڈیجیٹل طور پر آگاہ صارفین تک پہنچنے کے لیے مثالی بناتا ہے۔
- Advertisement -